Staramy się dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymany produkt nie spełni Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość jego wymiany lub zwrotu, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
Okres zwrotu: Produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
Stan produktu: Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nowe, nieużywane, bez śladów montażu i uszkodzeń, a także w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu.
Dokumentacja: Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić paragon lub inny dokument potwierdzający zakup.
Wyślij prośbę o zwrot na nasz adres e-mail lub skontaktuj się z menadżerem.
Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie.
Wyślij towar za pośrednictwem firmy transportowej na wskazany adres Ogrodowa 58, Warszawa.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, środki zostaną zwrócone na Twoje konto. Menedżer skontaktuje się z Tobą i wyjaśni szczegóły zwrotu.
Jeżeli zwrot następuje z inicjatywy kupującego, koszt dostawy pokrywa kupujący.
Jeżeli zwrot nastąpił z powodu błędu sprzedawcy (wysłano niewłaściwy towar, towar jest uszkodzony), koszty wysyłki pokrywa sprzedawca.
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania i sprawdzenia towaru.
Zwroty dokonywane są tą samą metodą płatności (konto bankowe, przelew, system płatności).
Koszt zwrotu towaru wynosi 30 zł. Szczegóły dotyczące każdego zwrotu i kwoty prosimy ustalać z kierownikiem sklepu.
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, skontaktuj się z naszym managerem, aby ustalić szczegóły wymiany. Wymiana jest możliwa pod warunkiem dostępności towaru.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółową poradę.
54-215 Wrocław, ul.Bystrzycka 26
(Pawilon handlowy naprzeciwko "Petrobaza")
Pon.-Pt.: 9:00-17:00
Sob.: po wstępnym uzgodnieniu
Niedz.: Zamknięte